Om du själv har "problem"

Jag vet hur svårt det är att leva med detta. När varje tanke som kämpat sig upp som säger att kanske, kanske har jag ett problem snabbt slits bort och bagatelliseras är det nästintill omöjligt att tänka klart. När en mur är rest mellan dig och dina klara tankar, och du är fast på andra sidan, tätt inlindad med anorexian finns det knappt någon möjlighet att se hur det faktiskt är. Så om du någon gång får tillgång till dina klara tankar - bestäm dig, vik dig inte och sök hjälp! Om du inte har något problem är ingen skada skedd, eller hur?

lördag 8 augusti 2015

Lyxshake 1.1

Eftersom att jag har bestämt mig för att äta det jag är sugen på (följer dock ordinationen såklart), så gör jag det. Så nu har jag betat av två lyxshakear:


Choklad slår päron, men den blev väldigt mastig eftersom att jag för det första inte är van att äta mycket och för det andra så var det endel choklad i den. Speciellt på slutet, det var väldigt mycket i botten. Men det var det i päron också, fast då mycket päronbitar. Men de är verkligen goda! Herregud, vad jag har missat grejer.. Helt värdelöst.

Nu återstår jordgubb och blåbär innan den slutliga kröningen! Latte caramel tänker jag dissa då jag verkligen inte tycker om kaffe ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar