Jag vet att ni längtat efter detta, och jag vet att det är därför ni besöker min blogg. För exeptionella filmtips. Så hääär kommer dem:
Hungerspelen (om nu någon missat dem). Rue är verkligen ett av världens sötaste barn, och hela Hungerspelen-serien är jättebra!
Cirkeln är jättebra (speciellt böckerna), och om ni vill göra något för min skull så köp så många ni kan! ;) Jag vill att tvåan ska komma ut, men det var lite oklart hur det blir. Dock har jag sett att den haft premiär i ganska många andra länder, så förhoppningsvis blir det en tvåa ändå.
The age of Adeline - hur bra som helst! Se nu om du inte gjort det :)
Pitch perfect 1 & 2 - superbra feel good filmer, kan vara aningen "amerikanska" på vissa ställen, men fortfarande bra.
Easy A är också en toppenfilm som jag och en av mina bästa vänner sett X-antal gånger ;)
En av de bästa filmerna någonsin - Insidan ut. Om du inte sett den - SE DEN.
Bad grandpa är (faktiskt) riktigt rolig. Jag är inte så mycket för komedier alls, särskilt inte amerikanska, men denna är bra. Alla jag sett den med har dött av skratt förutom min storasyster som hatar den.
Mamma Mia, som säkert de flesta hört om. Bra musik och feel good film. Amanda Seyfried är dessutom en underbar skådespelerska!
Maleficent, ännu en välkänd men bra film.
Helenes små underverk
My sisters keeper - försök att se den utan att gråta (det går inte).
Sen har vi Pretty Women, Dirty Dancing, Divergent, Pirates of the Caribbean, I am number four, Bodyguard (1992). Alla Disneyfilmer annars har man missat något.
The hundred-foot journey
Soul Surfer
Niceville höll jag helt på att glömma! Toppenbra film.
Ja, jag har glömt bort hur många som helst som jag kommer komma på och undra hur jag kunde glömma bort. Om du har några filmtips så skriv dem mer än gärna!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar